ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πολλή δουλειά έχει πέσει όπως μαθαίνω στα επιτελεία κάποιων εκπομπών και sites, με σκοπό τον εντοπισμό, ατόμων που θα μπορούσαν να… κράξουν την Ελένη Μενεγάκη!

Γράφει ο Κώστας Κόκκολας
Έρευνα σου λέει, κανονικότατη. Τα… λαγωνικά έχουν πέσει στη μάχη της εύρεσης πρώην συνεργατών, φίλων, οχτρών, γειτόνων, μπατζανάκηδων, συμμαθητών κτλ, της ωραίας Ελένης, με μόνο σκοπό, να πουν μία… κακή κουβέντα για τη… με την όποια από τις παραπάνω ιδιότητες, «δική» τους Ελένη! Δεν το βγάζω από το κεφάλι μου αυτό αναγνώστη, το γνωρίζω, γι’ αυτό στο γράφω.
Από πέρυσι, μερίδα δημοσιογράφων και «δημοσιογράφων» την έχει «πέσει» στην παρουσιάστρια του Alpha, κυρίως για την τηλεθέαση της εκπομπής της, που αλήθεια είναι, δεν ζει και τις καλύτερες μέρες της.
Η αντικειμενική ματιά όμως, σε ένα τέτοιο γεγονός που σίγουρα έχει αιτία, μακράν απέχει από την κακοήθεια και τον στοχευμένο πόλεμο σε ένα πρόσωπο.

Το εύλογο ερώτημα, με την ακόμα πιο εύλογη απάντηση, είναι, «γιατί»; Διότι «πουλάει»!
Την εβδομάδα που πέρασε, υπήρξαν δημοσιεύματα, που αν ξέρεις πως να τα διαβάσεις, κατανοείς απόλυτα τον λόγο για τον οποίο γράφτηκαν.
Σε κάποια από αυτά, φιλοξενούνταν δηλώσεις πρώην συνεργατών της παρουσιάστριας. Εντελώς… συμπτωματικά, οι καλές είχαν ονοματεπώνυμο, ενώ οι αρνητικές προστατεύονταν από ανωνυμία. Οι δεύτερες φυσικά, είναι στη διακριτική ευχέρεια του αναγνώστη, να τις αμφισβητήσει.

Από την άλλη, δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις, την απόλυτη ψυχραιμία της Ελένης Μενεγάκη, απέναντι σε όλα αυτά, αλλά και στα σοβαρά προβλήματα της εκπομπή της, που χρήζουν, άμεσης επίλυσης!
Ασφαλώς και δεν πρόκειται για… στρουθοκαμηλισμό, αλλά για επαγγελματική ωρίμανση.
Είναι αφελές να πιστέψει κάποιος, πως η Μενεγάκη αλλά και οι στενοί της συνεργάτες, σφυρίζουν αδιάφορα στο «θηρίο» τηλεθέαση.
Τουναντίον, τα… ηχηρά μηνύματα που έστειλαν οι τηλεθεατές, έχουν ληφθεί και επεξεργαστεί καταλλήλως.

Τι κι αν έγιναν αλλαγές; Θα γίνουν κι άλλες. Χρόνος υπάρχει, εμπειρία και γνώσεις υπάρχουν, βελτιωτικές κινήσεις θα γίνουν, είναι βέβαιο.
Όσοι γνωρίζουν από τηλεόραση, ξέρουν καλά πως η λύση στο πρόβλημα με τα νούμερα, βρίσκεται στα… ίδια τα νούμερα, κυρίως σε αυτά του ανταγωνισμού, αρκεί να μπορείς να τα διαβάσεις με νηφαλιότητα! Δηλαδή, ποιοι φεύγουν; Πού πάνε, μα κυρίως, πώς θα τους φέρω πίσω; Απλά μαθηματικά!