ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Τα ψηλοτάκουνα παπούτσια,είναι μία από τις μεγαλύτερες αγάπες των γυναικών. Μας κάνουν να νιώθουμε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, μας χαρίζουν ύψος, θηλυκότητα και αναδεικνύουν το στιλ μας.
Τα παπούτσια με τα ψηλά τακούνια δεν λείπουν σίγουρα από καμία γυναίκα, όμως πολλές φορές παραμένουν στην ντουλάπα μας και μας θυμίζουν ότι όσο κι αν μας άρεσαν όταν τα αγοράσαμε, όταν τα φορέσαμε, το πόδι μας υπέφερε.

Ένα ζευγάρι παπούτσια που φάνταζε υπέροχο στη βιτρίνα, που έδειχνε να είναι ιδανικό για το πόδι μας, που όταν το βάλαμε ταίριαζε απίστευτα με τα ρούχα μας και όμως μία ώρα αργότερα, δεν βλέπουμε την ώρα να επιστρέψουμε σπίτι και να το βγάλουμε.
Πως θα γίνει να μπορούμε να φοράμε τα παπούτσια με ψηλά τακούνια, χωρίς να πληρώσουμε το υψηλό τίμημα του πόνου;

1 Βεβαιωθείτε ότι επιλέξατε το σωστό νούμερο παπουτσιού

Είναι το νούμερο ένα λάθος που κάνουν οι γυναίκες. Το πόδι μας αλλάζει με την πάροδο του χρόνου και το νούμερο του παπουτσιού μας δεν είναι σταθερό. Δεν έχει καμία σημασία τι φορούσατε πριν από κάποια χρόνια, θα πρέπει κανονικά να ελέγχουμε το μέγεθος του πέλματος μία φορά τον χρόνο. Επίσης, θα πρέπει όταν αγοράζετε παπούτσια, να σας μετράνε το πλάτος και το μήκος του ποδιού.

2 Η πιο σωστή επιλογή για λιγότερο πόνο είναι ένα πιο χοντρό τακούνι

 
Καλό θα είναι να αποφύγουμε να φοράμε στιλέτο. Το πόδι ταλαντεύεται με τα λεπτά τακούνια. Το να επιλέξουμε κάποια στιγμή να βάλουμε μία γόβα στιλέτο, δεν θα μας δημιουργήσει πρόβλημα. Αν όμως φοράτε καθημερινά πολύ λεπτό τακούνι, προσπαθήστε να αλλάξετε τη συνήθειά σας, με ένα λίγο πιο χοντρό, έστω στην κορυφή κοντά στην φτέρνα, για να έχετε πιο σταθερό πάτημα και λιγότερο πόνο.

3 Αποφύγετε τις λεπτές σόλες

Οι λεπτές σόλες, θα μας δώσουν σχεδόν πάντα πόνο, στο κάτω μέρος του ποδιού. Χρειάζεστε μία παχύτερη σόλα ή μια μικρή πλατφόρμα, η οποία θα αντισταθμίσει την πίεση που δέχεται το πέλμα όταν περπατάτε. Μία ελαστική σόλα, θα μπορέσει επίσης να απορροφήσει την πίεση.

4 Επιλέξτε ένα παπούτσι με μεγαλύτερη κάλυψη στο επάνω μέρος του ποδιού

 Όσο περισσότερη κάλυψη έχετε στην κορυφή του ποδιού σας, τόσο το καλύτερο. Πολλές φορές, οι μπότες με ψηλό τακούνι δεν ενοχλούν τόσο πολύ τα πόδια μας, ακόμα κι αν τις φοράμε όλη την ημέρα. Αυτό συμβαίνει γιατί το πόδι έχει μεγάλη κάλυψη στο επάνω μέρος. Στα υπόλοιπα παπούτσια, μπορείτε να δοκιμάσετε κάτι με έναν ιμάντα αστραγάλου, ή ένα μεγάλο φαρδύ λουράκι στην κορυφή. Το πόδι θα κρατηθεί πιο σταθερό και θα αποφύγετε την τριβή και τις φουσκάλες.

5 Τα προστατευτικά προϊόντα για τα ψηλά παπούτσια όπως τα μαξιλαράκια μεταταρσίου προσφέρουν μεγάλη βοήθεια

Τα μαξιλαράκια μεταταρσίου, μπαίνουν κάτω από το πόδι και είναι συνήθως κατασκευασμένα από σιλικόνης. Απορροφούν τους κραδασμούς, μειώνουν την τριβή στο μετατάρσιο και λειτουργούν προστατευτικά στο πόδι, ανακουφίζοντας από τον πόνο και την αίσθηση καψίματος κάτω από τα δάχτυλα.
Αν είναι κατασκευασμένα από σιλικόνη, θα κρατήσουν το πόδι σας πιο σταθερό και θα προστατεύσει τα δάχτυλα των ποδιών σας από τριβές και φουσκάλες.

6 Κάντε ένα διάλειμμα

Μία ημέρα της εβδομάδας, δώστε ένα ρεπό στα πόδια σας. Πετάξτε μακριά τα παπούτσια και αφήστε τα να ξεκουραστούν. Κάντε ένα ωραίο ποδόλουτρο, τεντώστε τα δάχτυλα, κάντε ένα ολιγόλεπτο μασάζ. Τα πέλματά μας, σηκώνουν όλο το βάρος μας και έχουν ανάγκη από λίγες… διακοπές!