ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Ο έρωτας περνάει από το στομάχι όπως λέγανε οι παλιοί και όλο και πιο συχνά αποδεικνύεται σοφό. Σύμφωνα με διατροφολόγους το μυστικό για υπερεπιδόσεις στο κρεβάτι ίσως να κρύβεται σε μία απλή βόλτα στο super market!

Πολύς λόγος γίνεται για το κατά πόσο η υγιεινή διατροφή βοηθά στην ενίσχυση της σεξουαλικής επιθυμίας και των ανδρικών επιδόσεων στο κρεβάτι, αλλά υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που θεωρούνται… καρδαμωτικές;

Σίγουρα ο νους σας πάει στα θαλασσινά, τα οποία ευρέως θεωρούνται ως αφροδισιακά, αλλά θα σας απογοητεύσουμε. Πολλοί διατροφολόγοι θεωρούν πως η φήμη που τα ακολουθεί είναι… ανακόλουθη και μάλλον στηρίζεται στο γεγονός πως δεν βαραίνουν πολύ το στομάχι.
Ωστόσο έρευνες έχουν αποδείξει την αξία άλλων τροφίμων που δρουν ευεργετικά, βοηθώντας όχι μόνο την σεξουαλική ζωή, αλλά και την υγεία ενός άνδρα συνολικά. Οι Βρετανοί διατροφολόγοι Charlie Turner και Lee Foster αποκάλυψαν πρόσφατα ποιες είναι οι 7 τροφές που υπόσχονται … τούρμπο επιδόσεις και αυξημένη σεξουαλική επιθυμία.
Όπως αποκαλύπτουν, μικρές αλλαγές ή προσθήκες στην καθημερινή διατροφή ενός άνδρα, μπορούν να κάνουν τη διαφορά μέσα σε ελάχιστες εβδομάδες. Δεν απαιτείται ειδικός τρόπος κατανάλωσης ή ιδιαίτερος κόπος, αρκεί μία απλή βόλτα για ψώνια στα ράφια του κοντινότερου σούπερ μάρκετ.

Μαύρη σοκολάτα

Έχει χαρακτηριστεί ως υποκατάστατο του σεξ, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε μαγνήσιο, αλλά και επειδή αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης και ντοπαμίνης στον εγκέφαλο, ερεθίζοντας τα κέντρα ευχαρίστησης και ευτυχίας. Για τους παραπάνω λόγους θεωρείται τέλειο «καύσιμο για να πάρει μπρος η μηχανή» και να ξυπνήσει η ερωτική διάθεση. Επίσης αυξάνει τη ροή του αίματος και χαλαρώνει τα αγγεία, στέλνοντας το αίμα σε όλα τα κατάλληλα σημεία!

Σκόρδο

Σίγουρα θεωρείτε πως το σκόρδο είναι το τελευταίο πράγμα που θα έτρωγε κάποιος, που θέλει να φτιάξει την κατάλληλη ερωτική ατμόσφαιρα για μία νύχτα πάθους. Όμως το παραγνωρισμένο ως προς την ευεργετική του προσφορά στον ερωτικό τομέα σκόρδο, περιέχει αλλισίνη, μία ουσία που αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και μπορεί να βοηθήσει στη στυτική δυσλειτουργία.

Μπρόκολο και σέλερι

Το σέλερι περιέχει ανδροστερόνη, μία άοσμη ορμόνη που διαχέεται μέσω της ανδρικής εφίδρωσης και έχει επίδραση διεγερτικού στις γυναίκες . Το μπρόκολο από την άλλη, αυξάνει την έκκριση τεστοστερόνης, μειώνοντας τα επίπεδα οιστρογόνου στο αίμα. Αυτό πάει να πει «πράσινη ενέργεια»!

Ψάρια

Τροφές πλούσιες σε συμπλέγματα των βιταμινών Β, θεωρούνται σημαντικοί παράγοντες στην αύξηση της λίμπιντο. Η βιταμίνη Β3 ή νιασίνη που βρίσκεται στα λιπαρά ψάρια, αυξάνει σημαντικά τον αναερόβιο μεταβολισμό, ο οποίος προσφέρει σεξουαλική ενέργεια και αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος προς τα γεννητικά όργανα. Η Β6 που περιέχουν αντίστοιχα πολλά είδη ψαριών ρυθμίζει τα επίπεδα προλακτίνης που σχετίζονται τα τελευταία χρόνια με την σεξουαλική ευχαρίστηση και λειτουργία των ανδρών.

Ακατέργαστοι ξηροί καρποί

Τα αμύγδαλα, τα brazil nuts (φιστίκια Βραζιλίας), τα φουντούκια και τα φιστίκια με ή χωρίς κέλυφος θεωρούνται ιδανικές τροφές για την αύξηση της λίμπιντο. Πέρα από την συνολικά υψηλή διατροφική τους αξία, προσφέρουν τις πρώτες ύλες για την υγιή παραγωγή ορμονών, καθιστώντας τα ιδανικά για την σπερματογένεση και κατ΄ επέκταση τη γονιμότητα. Αρκεί μία μικρή χούφτα καθημερινά για να δείτε σύντομα αλλαγές.

Βρώμη

Η βρώμη αυξάνει την έκκριση τεστοστερόνης στο αίμα και ειδικά αν καταναλώνεται στο πλαίσιο ενός υγιεινού πρωινού. Έρευνα που είχε διεξάγει το Ινστιτούτο Μελετών της Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας του Σαν Φραντσίσκο, ανακάλυψε πως η κατανάλωση βρώμης σε καθημερινή βάση βελτίωνε την ανδρική λίμπιντο σε 8 μόλις εβδομάδες.

Πρωτεΐνη ορού γάλακτος

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την αύξηση του μυϊκού τόνου, αλλά μπορεί να μην γνωρίζετε πως ενισχύει επίσης τα επίπεδα τεστοστερόνης. Η πρωτεΐνη πλούσια σε ορό γάλακτος είναι απαραίτητη για την δημιουργία της ορμόνης. Βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα και ένα από τα τυριά που περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα, είναι η ρικότα. Για όσους πάσχουν από δυσανεξία στη λακτόζη των γαλακτοκομικών, λύση δίνουν οι φυτικές πηγές πρόσληψης όπως η σόγια και το ρύζι, που όμως περιέχουν λιγότερη ποσότητα.