ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Ένα από τα πιο δύσκολα σημεία στο πρόσωπο είναι σίγουρα το προγούλι και όσο τα χρόνια περνάνε η κατάσταση χειροτερεύει.

Το οβάλ του προσώπου χαλάει και μαζί με αυτό και η ψυχολογία μας. Το διπλοσάγονο όμως μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε με αποτελεσματικό τρόπο! Υπάρχουν 5 απλές ασκήσεις, τις οποίες μπορείτε να κάνετε έτσι ώστε να γυμνάσετε τους μύες στην ευρύτερη περιοχή γύρω από το σαγόνι.

Αρχικά φροντίστε να κάνετε ένα «ζέσταμα» στην περιοχή κουνώντας το σαγόνι σας μπρος και πίσω με αργές κινήσεις και προσέξτε να αφήνετε ένα διάστημα να ξεκουραστούν οι μύες πριν την επόμενη άσκηση. Κάντε κάθε άσκηση 5-7 φορές. Ακολουθεί βίντεο που δείχνει ακριβώς πως θα γίνουν. Να θυμάστε ότι θα πρέπει να τις κάνετε συχνά για να έχουν καλό αποτέλεσμα.

1. Το κουτάλι

Ανοίξτε το στόμα σας, λυγίστε το κάτω μέρος των χειλιών σας προς τα μέσα και κλείστε το στόμα τραβώντας το σαγόνι προς τα μπροστά.

2. Φιλήστε το ταβάνι

Αυτή η άσκηση είναι πολύ απλή. Κοιτάξτε το ταβάνι τεντώνοντας το λαιμό σας και στείλτε του ένα φιλί!

3. Αγγίξτε τη μύτη

Βγάλτε τη γλώσσα και προσπαθήστε να αγγίξετε με αυτή τη μύτη σας. Τοποθετήστε ένα δάχτυλο κάτω από το σαγόνι στηρίζοντάς το.

4. Κρατήστε αντίσταση

Κάντε τα χέρια σας γροθιές και τοποθετήστε τα κάτω από το σαγόνι για αντίσταση. Έπειτα, σπρώξτε με το σαγόνι τις γροθιές σας.

5. Το «τέλειο οβάλ» ή το «τρίγωνο της νεότητας»

Γυρίστε το κεφάλι σας στο πλάι από τα δεξιά ή τα αριστερά και τεντώστε το σαγόνι προς τα μπροστά. Κρατήστε αυτή τη στάση για λίγη ώρα και επαναλάβετε από την αντίθετη πλευρά.